Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 10:42 - безгрижието...
Автор: gogo2208 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1838 Коментари: 0 Гласове:
2



Аз съм номер шести. В класа. В бившия. Сега нямам клас. Сега имам други неща. Безгрижието изведнъж изчезна. После пак се появи за малко. После пак изчезна. След това – пак дойде... за още по-малко. Безгрижието е лайтмотив на толкова много хора. На почти всички. Всеки се стреми към него. И когато то дойде, искаме грижие. Странни птици сме. Опитваме се да имаме нещо, но щом го получим гледаме да се отървем от него.

Оня ден една приятелка се е самоубила. И си мисля... дали ако аз го направя някой ще седне дори да го вплете в някой постинг някога... онзи, същия ден, аз седях вкъщи и гледах филми, мачове, пих кафета, прочетох малко от простотиите на Иво Сиромахов... безгрижие отвсякъде. Същевременно тази мацка скача... И ако вземем да решим, че крачката й напред във въздуха е стремеж към безгрижие... егати контраста. Моето, обаче е многократно, нейното съвсем не е.

Опитвам се да бъда всеотдаен. Никога не успявам. И то не на косъм. Просто не ми се получава. Навярно съм такъв тип хора. Не мога да огрея всеки, понякога и не искам. Нямам този плам в сърцето, който имат тези, на които им се получава. А и твърде много грижи ми създава. Затова гледам мачове, филми, пия кафета. Изчиствам двора си един вид. Колко абсурдно звучат тези душевни мъчения на фона на „Добър вечер колело!”

 

Скочиш ли, бъди сигурен, че има къде да паднеш, или че имаш парашут, или че има кой да те хване ръката, докато падаш. Всъщност за тия няколко неща гледай да си сигурен още преди да си скочил. И ако може недей да скачаш. Сигурно може. Ще е по-безгрижно. И за теб и за другите.  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gogo2208
Категория: Лични дневници
Прочетен: 95070
Постинги: 22
Коментари: 36
Гласове: 223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол